tisdag 17 april 2012

Den första...

träningsvärken ha komi...uufff, men ändå skön känsla :-)
vet ju ja gjort nåt då..
Känns mäst i magen, armar å bröst musklerna..å nå muskler som ja int visst ja hade som ligger vid skuldrona men mera in under armarna, svårt å föklara :-)

Ida ha ja kört med ett pass av mitt aldra första bodypump de va lite annorlunda, int lika tungt som step igår va...eller dom va tunga på olika vis..:-)

Hade anmält mig imoron också till bodypump, men skall nog avboka de, mina muskler behöver vila...Tror de bara blir en rask promenad iställe

Jobbar som bäst också, de betyder ja vaakar denna vecka va de 5 natt...de tar på kroppen de också...så känner ja behöver sova ut imoron.
Å jag jobbar betyder de barnen e hos sin pappa, saknar dem sååå himmla mycki, meeen snart e de sönda igen så kommer di hem :-D

Trevli onsda allihopa! :-)

3 kommentarer:

  1. Varannan dag ska man jobba sig slut så blir de bäst resultat har jag hört ;)
    Ett litet tips: din gråa text syns inte så bra på rosa bakgrund... Kan vara skäl att byta till helsvart text..

    SvaraRadera
    Svar
    1. joo men ja kan int riktit tänka så då ja ska få de ihop med jobbet och barnen också...så ja får träna så fort ja får möjlighet...

      Joo allt e nog under konstruktion på denhe sidan än....men hinner ibnt riktit lägg så mycki tid på den ännu..:-)

      Radera
    2. Nå de vill väl bli så då man har en hel del att passa ihop :) Men tycker iallafall att de redan är bra du rör på dig så mycke som du gör :D Blir ju själv inspirerad tills ja får börja gör något ;D

      Radera