måndag 16 april 2012

Har börjat...

Tänkte igen försöka börja ta upp bloggskrivande :-)
Men denna gång kommer de mäst handla om viktnminskningen som ja ska påbörja..nu...
så de blir mycki kost och motion av olika former å hur de går för mig :-)

Ha försökt många gånger själv..olika metoder men allt rinner bara ut i sanden...
Däfö ha ja denna gång tagi ti hjälp av nåt som kanske int e lika vanligt som alla möjliga dieter och saker de finns...

Jag kommer att kombinera bra kost med motion och tillsammans med min personliga tränare som kommer "jaga mig"

Ha börja lite smått redan...
-skaffat en gymkort
-träffat den personliga tränaren, som ska sätt ihop ett program som vi ska jobba med i 6 månader :-)

Och idag ha ja vari på första träningspasset på gymmet, det blev
- en halv timme i konditionssalen
- en timmes step med hantlar och tängning

De va sååå himmla svettigt, å sååå roligt :-)


Bloggen kommer även handla om annat som händer i mitt och barnens liv :-)

Och den kommer såklart piffas upp lite vart efter...har int riktit komi underfunn med hur man får alla fina detaljer här på sidan ännu..:-)

2 kommentarer:

  1. Välkommen i bloggvärlden på nytt! :) Låter som om du är härligt motiverad. Pt och allt..! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Lycka till Milla!:) Du inspirerar mig också... Borde nog ta tag i kosten o motionen här med. Vad kostar en PT och vem har du? Hur ofta träffas man? Är han/hon med o kollar på ibland också eller?

    SvaraRadera